1. תהליך קנייה פשוט: המטרה שלנו היא שפעולת הקנייה תהיה פשוטה ככל שניתן.
לקוחות שמסתבכים עם תהליך הקנייה פשוט יעדיפו לעבור לאתר מכירות אחר וסביר להניח שאתם לא מעוניינים בכך.
2. אמינות ושקיפות: אמינות היא גורם מפתח להצלחה מסחרית – היו אמינים ורק תרוויחו מכך.
וודאו שהצעת המחיר שלכם חפה מעלויות סמויות כמו מע”מ ועלויות משלוח, ושהגולש אכן מאשר את העלויות במלואן לפני הרכישה.
3. סליקה ותשלום: מכירות דורשות כידוע לכל בסופו של דבר תשלום, רצוי בהליך נוח, זמין ומאובטח –
ודאו שאתם אכן מסוגלים לקלוט באתר המכירות שלכם מגוון גדול ככל שניתן של אמצעי תשלום, קרי כרטיסי אשראי מסוגים שונים וארנקים אלקטרוניים דוגמת PayPal.
4. שרות לקוחות: כבר דיברנו קודם על אמינות והוגנות, שרות לקוחות ותמיכה טכנית הם חלק מהמשוואה הזאת.
לקוחות שייהנו מהשרות שלכם יחזרו לקנות אצלכם שוב ושוב וגם ימליצו עליכם לחבריהם.
המשמעות של כך היא שעליכם לספק אמצעי ליצירת קשר לצורכי שרות שיהיה רלוונטי גם אחרי שלב הקנייה.
5. האתר כפני העסק: ועוד דבר קטן, אל תתפשרו על איכות עיצוב האתר ובנייתו. אנשים לא יקנו בחנות שנראית חובבנית.
ודאו שאתם עובדים עם חברת בניית אתרים מקצועית שתעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונכם המלאה.
צוות “חנות אקספרס” ישמח להעניק לכם אתר מכירות מושקע העונה לכל הדרישות ומותאם לצרכים השיווקיים שלכם –
פנו אלינו כבר עכשיו דרך עמוד “צור קשר” באתר לכל שאלה, סוגיה ובקשה או חייגו 072-2777267