fbpx

קידום אתר חנות – איך ניתן לשפר מכירות באתר חנות?

לוגו חנות אקספרס

הגדלת המכירות באינטרנט היא מטרה שיווקית שלא מסתיימת לעולם, אבל התחרות קשה. כאשר משתמשים יכולים להגיע בקליק אחד להמון מוצרים, איך תוכלו לבדל את המותג שלכם ולהתבלט?

הנה כמה רעיונות שיווקיים שיוכלו לעזור לכם בשיפור המכירות ובקידום אתר חנות אינטרנטית.

  1. הכירו את הקונים שלכם

כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלכם, תצטרכו קודם כל להכיר אותם. 

בניית האישיות של הקונה היא טכניקת מכירות חיונית והיא אחד השלבים הראשונים בעת פיתוח האסטרטגיה השיווקית של המותג שלכם.

האישיות של ׳הקונה הטוב׳ אמורה לכלול מידע ספציפי, כולל:

  • מיהו הלקוח שלכם? מהו הפרופיל הדמוגרפי הכללי שלו: משלח ידו, מצבו המשפחתי ומזהים אחרים (למשל, סוג הקשר המועדף עליו) – כל אלה הם נתונים חיוניים.
  • איך יכול אתר החנות שלכם לעזור לקונה? בדקו מהם היעדים והאתגרים המרכזיים והמשניים של הקונה.
  • מה הסיבה שבגינה הלקוח מתעניין בחנות? מה המניע שלו כשהוא בוחר לרכוש מוצר או שירות שלכם.
  • איך תגיעו ללקוח? בדקו מהם מסרי השיווק והמכירה שבהם כדאי לכם להשתמש ומהן הפלטפורמות הטובות ביותר ליצירת קשר עם הלקוח.
  1. בצעו אופטימיזציה של אתר החנות שלכם

חנויות מקוונות יכולות להתאים את עצמם לערוצים שונים (כמו למשל למפיץ מסוג אמזון). אבל קחו בחשבון שאם תשקיעו בחנות המקוונת שלכם, זה יאפשר לכם ליצור קשר ישיר עם הלקוחות ולקבל מידע רב וחשוב עליהם.

כדי לשפר את המכירות, האתר חייב להיות מעוצב היטב ולאחר אופטימיזציה. דף אינטרנטי שלא נטען במהירות ומכיל מידע לא ברור, ישפיע לרעה על אחוזי ההמרה של החנות. לעומת זאת, אתר שבו הלקוח יכול למצוא במהירות את מה שחיפש, ולרכוש במספר קליקים את המוצר או השירות, יבטיח הכפלה של אחוזי ההמרה.

כדי לא לבזבז תנועה איכותית שמגיעה לאתר, קחו בחשבון כמה היבטים חשובים:

  • נגישות ממכשירים ניידים – משתמשים מבצעים יותר ויותר רכישות ישירות מהטלפון הנייד שלהם.
  • חווית משתמש (UX) – יכולת לייצר אינטראקציות טובות עם האתר שלכם ולייעל את תהליך הקנייה עבור הלקוחות.
  • שימוש ב-SEO ו-SEM – יאפשר למשתמשים למצוא אתכם בקלות במנועי החיפוש.
  1. צרו דפי נחיתה יעילים ומובחנים

דפי נחיתה חיוניים להצלחה של אתרים עסקיים ברשת. דף נחיתה הוא הדף שהמבקר רואה בעת הגעתו. כדי ליצור דפי נחיתה יעילים, חשוב למצוא מבנה שעובד. ובכול מקרה, ככול שדף הנחיתה יהיה פשוט יותר, כן ייטב. 

מומלץ ליצור דפי נחיתה נפרדים עבור כל אחד מהמוצרים שלכם, או דף נחיתה אחד עם קישורים למגוון מוצרים אחרים. כך יהיה לכם קל יותר לנתח את נתוני האתר ולהבין כיצד לייעל את המכירות המקוונות שלכם.

  1. הקלו על הלקוחות שלכם

משתמשים ימהרו לנטוש את אתר החנות שלכם אם תהליך הרכישה יערים עליהם מכשולים. לכן, חשוב ליצור אתר ידידותי שיאפשר ללקוחות שלכם לקנות בקלות, במספר קליקים בלבד.

אנו מתמחים גם בבניית אתר ללקוחות עסקיים – מוזמנים ללחוץ בקישור להתרשם.